جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
1

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: امروز باید روایت صحیح و به موقع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در دستور کار جدی فعالان رسانه ای کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، مهدی پارسا طی سخنانی در نشست تخصصی بصیرت عاشورایی و اختتامیه رویداد رسانه‌ای جرس با بیان این که راه مقابله با جریان تحریف دشمن، اهتمام نسبت به جهاد تبیین در عرصه های گوناگون است، اظهار داشت: ما باید با انسجام رسانه ای و تقویت فعالیت های خود به مقابله با تلاش های رسانه ای دشمن بپردازیم و در این راستا نسبت به تولید محتوای قوی و جذاب اقدام کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خبرنگاران و رسانه‌های فعال در کشور هم تراز با سایر رسانه‌های دنیا عمل کنند و در برابر تولیدات و فراورده‌های رسانه‌ای منفور غرب مقابله منسجم داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان در ادامه با اشاره به مهندسی جریان رسانه‌ای قدرتمند غرب علیه اندیشه ایرانی و اسلامی گفت: دفاع از تمامیت و حیثیت انقلاب اسلامی و ایران عزیز باید در دستور کار رسانه جبهه انقلاب قرار گیرد.

پارسا با اشاره به تحریف دستاوردهای نظام و ناکارآمد جلوه دادن مسؤولان از سوی رسانه دشمن بیان داشت: جهاد تبیین با محوریت روایت‌گری دستاوردهای انقلاب در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد و به این وسیله به مقابله با جریان تحریف باید بپردازیم، ضمن آن که نباید از اهمیت ترویج و توسعه سواد رسانه ای در جامعه نیز غافل شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha